شماره سیصد و بیست و سوم هفته نامه‌ی خط حزب الله با عنوان «تحریف برای تطهیر پهلوی» منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - گزارش هفته این شماره خط حزب‌الله به مناسبت ۲۶ دی ماه، سالروز فرار محمدرضا شاه پهلوی، به بررسی اهداف جریان تطهیر پهلوی و اقدامات بزک‌کنندگان تاریخ سیاه دیکتاتوری پهلوی پرداخته است.

خط حزب‌الله در یادداشت این هفته به مناسبت بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با مردم قم در سالروز قیام ۱۹ دی، نگاهی به نقش راهگشای غیرت‌ورزی عقلانی و فرصت‌هایی که این ویژگی مردم در بزنگاه‌های حساس در جامعه ایرانی خلق کرده، داشته است.

شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم محمد اینانلو تقدیم می‌شود.

دریافت «خط حزب‌الله» نسخه‌ی مطالعه

خط حزب‌الله ۳۲۳ | تحریف برای تطهیر پهلوی

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۵ دی ۱۴۰۰
رفتار کسانی که جای پهلوی امدند و هم دین و هم دنیای مردم را تباه کردند خود بهترین تطهیر است. اگر مردم همراهی کردند برای زندگی بهتر و شرافت و سربلندی بیشتر بود نه برای رنج و درد و گرسنگی و تبعیض و رشوه و اعتیاد و دزدی و اختلاس و بی نمازی و دین فروشی و ریا کاری و دروغ و چاپلوسی و طلاق و تن فروشی و فرزند فروشی و اعضای بدن فروشی و شرم و خجالت جلو زن و بچه و .... بود پهلوی نیاز به تطهیر دارد یا شما/؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۵۸ ۲۵ دی ۱۴۰۰
هر کس در هر منصب و کاری که قرار گرفته چه خصوصی و چه دولتی، فقط افتاده دنبلا منافع مادی و دنیوی خودش، اگر تمام مسئولین فاسد را هم بردارین و بجای آن ها از مردم عادی کوچه و بازار شهر و روستا قرار دهیم باز فرقی نمی کند، باید فرهنگ و اخلاق را با هم درست کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۵ دی ۱۴۰۰
هیچکس باندازه خود شما پهلوی را تطهیر نکرد. رنج ها و مصائبی که این ملت دراین 43 سال کشید هم پهلوی ها را تطهیر کرد و هم اکثریت جوانان را از دین رویگردان کرد. مردم کور نیستند زندگی مسئولین نظام در هر لباس و فرزندانشان و بی عدالتی هاو فساد را میبینند و سختی های معیشتی خودرا حس میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا
۰۸:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
با تاسف زیاد در حال حاضر فقط شعار است و بس.دوره پهلوی به مراتب بهتر بود از الان‌.هدف انقلاب رفع تبعیض بود که اتجام نشده است‌بقیه کارها فقط شعار است و بس.
آخرین اخبار